ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

با سلام

با سلام خدمت همه دوستانی که در این ایام لطف کرده و به این بنده بابت قبولی در دوره دکتری تبریک گفته اند که به این وسیله از همه آنها تشکر میکنم.

پس از یک وقفه یک ترمه دوباره به محیط تدریس بر می گردم به محیطی که همیشه ان را دوست ااشته ام.

این بار در دانشگاه اصفهان (در حال رای زنی هستیم) و دانشگاه تفت (صحبتهای اولیه آن شده است). به هر حال امیدوارم همه دوستان در هر جا که باشند موفق و سربلند باشند. من هنوز در وبلاگ ژئواینفو فعال هستم و بیشتر در ان وبلاگ سر می زنم تا این وبلاگ که اهداف آموزشی دارد.

البته سعی میکنم اگر بشود این وبلاگ را از لحاظ آموزشی غنی کنم و فقط بحث درج نمات و اعلانات در آن انجام نگیرد.

موفق باشید