ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

دانلود کتاب Google Maps Hacks

امروزه استفاده از نرم افزار Google earth به صورت یکی از رایجترین کارهای کاربران اینترنت درآمده است. در همین راستا برای آشنا شدن شما عزیزان به زوایای پنهان این نرم افزار کتاب زیر را جهت دانلود قرار داده ایم. این کتاب شما را با نکاتی جدید و جالب از قابلیتهای نرم افزار محبوب Google earth   آشنا می کند. برای دانلود از آدرس زیر استفاده نمایید.


http://s1.picofile.com/file/6345117702/OReilly_Google_Maps_Hacks_Jan_2006.chm.html

کمی تفریح

یکی از دوستان متنی را در مورد نوشته های متفرقه دانشجویان روی برگه های امتحانی که معمولا هم التماس دعا است ارسال کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. در زیر فایل مربوطه را می توانید دانلود نمایید.


http://s1.picofile.com/file/6349175050/Students_and_exams.doc.html



سایتی برای دانلود رایگان تصاویر ماهواره ای


بسیاری از دوستان گاه سئوال می کنند که آیا می توان تصاویر ماهواره ای اصل را از سایتی به صورت رایگان دریافت نمود. بسیاری به محض برخورد به این سئوال ذهنشان متوجه سایتها و نرم افزارهایی نظیر Google Earth  می شود. در این زمینه باید گفت که تصاویر این نرم افزار و اکثر سایتهای مشابه از لحاظ طیفی و هندسی دستکاری شده اند و البته تعداد باندهای ارایه شده نیز به سه عدد محدود می شود که برای بسیاری از کاربردها مناسب نیست. برای دریافت تصاویر اصلی ماهواره ای سایتهای متنوعی وجود دارد که داده های گوناگونی را ارایه می دهند. یکی از معروفترین و معتبرترین این سایتها با آدرس زیر

http://glovis.usgs.gov


می باشد. در این سایت با مشخص کردن محدوده مورد نظر و نوع تصویر درخواستی و همچنین برخی محدودیتها و شرایط دیگر می توانید در صورت وجود تصویر خود را به صورت رایگان دانلود نمایید.

دقت داشته باشید که حتما قبل از استفاده از این سایت نرم افزار جاوا را روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

بررسی برگه های امتحانی

با سلام

روز دو شنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۰ صبح دانشکده فنی گروه نقشه برداری جهت رویت برگه های نقشه برداری ۲ دانشگاه اصفهان تعیین می گردد.

پس از این زمان هیچ اعتراضی پذیرفته نیست.

خواهشمند است تنها در صورت اطمینان از کسب نمره بالاتر از نمره اعلام شده مراجعه فرمایید در غیر این صورت نمره اصلی برگه شما در کارنامه درج خواهد شد.

موفق باشید

نمرات درس نقشه برداری ۲

با سلام

نمرات درس نقشه برداری ۲ وارد سایت دانشگاه اصفهان شد.

توجه داشته باشید که نمرات نهایی هستند و هیچ اعتراضی پذیرفته نیست.

موفق باشید