ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

آیین نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد مصوب وزارت علوم 1394


آیین نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد مصوب وزارت علوم 1394


نظرات 2 + ارسال نظر
تمیمی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی
من نیاز به اندکس تصاویر ماهواره ای استر دارم چطور میتونم دسترسی پیدا کنم؟
با تشکر

سلام. تا جایی که من میدانم اندکس مستقلی وجود ندارد و فقط برخی داخل ایارن اندکسهای شخصی درست کرده اند. شما در سایتهای جستجوی تصویر می توانید از وجود تصویر در منطقه مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

راستگو چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام خدمت استاد محترم
قصد انتخاب رشته ی ارشد دارم.به نظرتان اگر بخواهید از 100 به گرایشهای (ژئودزی،فتو،سنجش از دور،جی ای اس و هیدروگرافی) از نظر بازار کار نمره بدهید،چه نمره ای میدهید؟
با تشکر

سلام. کاملا به پشتکار، ارتباطات و میزان معلومات شما بستگی دارد. از این لحاظ می توان جی ای اس را در صدر و مابقی را همتراز دنست.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد