ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

نمونه سئوالات امتحانی نقشه برداری

نمونه سئوالات امتحانی نقشه برداری کارشناسی عمران ترم دوم سال ۸۶-۸۷ نجف آباد را می توانید از آدرس زیر دانلود نمایید.



http://s1.picofile.com/file/7232391933/najafAbad_surveying_karshenasi_1_term2_86_87.pdf.html

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدنصیر مراثی زاده یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام استاد!
مطمئن شدم که میزان سنجش شما هم ناعادلانه هست!!!
چه طور ممکنه نمره ی گزارش کارهایی که من گرفتم و بیشترین گزارش کار رو ارایه دادم و حتی دو نفر از اعضای گروهم اصلا گزارش کار ندادند...... من ۴ بگیرم و اونا ۴.۵؟
امیدوارم پس از بررسی های دقیق ترتون نمرات رو بدین سایت دانشگاه!!!!!
انصافا حق من این نمره نیست !!!!!(امیدوارم درخواست من معکوس عمل نکنه)

اقای مراثی زاده سلام علیکم
شما از بخشهای مختلف نمرات زیر را کسب کرده اید:‏
امتحان عملی: 2 (با 451 میلیمتر خطا و 14 دقیقه زمان): از 5 نمره‏
نمره گزارش: 4.5 (): از 5 نمره‏
امتحان کتبی: 8.5 : از 10 نمره‏
ارفاق: 0.5 نمره (مر بوط به گزارش کار های بالای 90 و...)‏

جمع : 15.5‏
ارفاق در سایت دانشگاه وارد میشد که در وبلاگ نیامده بود‏
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد